Hetkel lehel:
8 külalist
tempt » ÜRITUSED - events » SUUR VEEMATK vol.4 - Koiva jõgi 2010

SUUR VEEMATK vol.4 - Koiva jõgi 2010

SUUR VEEMATK vol.4 - Koiva jõgi 2010

Taavi @ 01.09.2009 11:29 | Registreerunud: 01.04.2003

No nii, tuleb aegsasti teema üles panna. Hetkel veel 100eeguga üks soodne veesõiduk saadaval - vt. oksjonit.

Koiva ülemjooks

Taavi @ 15.12.2009 12:03 | Registreerunud: 01.04.2003

Prommilt idee sel kevadel Koiva ülemjooksu sõita.

VALGETE ÖÖDE JÕGI - JEFFREY TAYLER

Taavi @ 15.12.2009 12:09 | Registreerunud: 01.04.2003

Üks raamatusoovitus ka - saan huvilistele laenata, mul endal olemas. Vbl. nats liiga americana, aga pm. suht adekvaatne olukirjeldus koos ajaloolise tagasivaatega.

VALGETE ÖÖDE JÕGI - JEFFREY TAYLER
Ühe tänapäeva kõige kartmatuma kirjaniku kroonika tapvast retkest läbi legendaarse piirkonna, mis sünnitas Gulagi ja kinnitas Siberi ohtliku eraldatuse mainet kaugel väljaspool selle piire. Eriprojekti järgi ehitatud paadis rändab Jeffrey Tayler umbes 2400 miili mööda Leena jõge, alustades Baikali järve lähistelt kuni edasi, teisele poole põhja-polaarjoont, läbides teekonna, mille esimesena, umbes kolmsada aastat tagasi, tegid läbi kasakate väed. Ta otsib ürgset ilu ja pelgupaika kaasaegset vene kultuuri iseloomustava korruptsiooni, ja vägivalla eest, kuid leiab hoopis selle kultuuri juured sajandeid muutumatuna seisnud kasakakülades, ignorantseid joodikuid täis nõukogude eelpostides, Gulagi kõledates varemetes ja põlismetsades, kus lähim külake on sadade miilide kaugusel. Just nii kaugel on ta igasugusest abist, kui avastab, et tema teejuht – jõuline Nõukogude armee veteran, keda on kibestanud kogemused Afganistanis, jälestab kogu inimkonda, Tayler kaasa arvatud. Autor aga vajab Vadimi elamaks üle pea põrgulikuks pöörduvat retke. Neil tuleb seilata möirgava tormiga mäslevates kärestikes päästeveste kasutamata, sest, nagu Vadim seletab, tapaks jäine vesi nad enne kaldale jõudmist. Kuigi Tayler on rännanud kaameli seljas läbi Sahara ja sõitnud Mobutu vastase mässu ajal kanuuga mööda Kongo jõge, pole ta kunagi varem niisugust hirmu tundnud.

by Rahva Raamat

Veesõiduk

Taavi @ 29.12.2009 16:40 | Registreerunud: 01.04.2003

Cool lennukist tehtud veesõiduk oksjonil.

Jou-jou kes regab veebis see vett ei joo....

Urmet @ 19.01.2010 11:04 | Registreerunud: 17.04.2003

...VÕI SIIS MITTE!

Nonii, nüüd siis juba aasta uus ja veematkani enam palju aega polegi. Ehk siis mõned peavad juba puhkusi planeerima. Seetõttu ütlen aegsasti ära, et

veematk algab 8nda mai hommikul ja lõppeb 14...15..16 mai paiku ehk siis kuidas kellegil ja kuidas viitsime ja nii.

Hetkel on pakutud variantidega Koiva algust, soomet ja venemaad. Viimaste jaoks siis oleks vähe rohekem planeerimist vaja aga oleks ka võimalik. Esimene aga oleks kõige odavam ning hõlpsam.

Matk on siis avatud kõigile ning keskendunud kummpaatidel trassi läbimisele. Iskliku turvavarustuse ning elementaarsete ohutusmeetmete eest peab vastutama igaüks ise. Soovitan aegsasti alustada enda registreerimisega kuna tühjade kohtade täitmisel paatides arvestatakse "kes-ees-see-mees-või-naine-aga-saab-paadi-koha" põhimõtet. Registreerimiseks kirjutage siia teemasse järgmine info:

nimi
alias
auto olemasolu
paadi olemasolu
paadi kohtade arv


Varakult palun hakata harjutama ka siis joogipudeli palumise viibet. See on sel aastal daamidel ja härrastel erinev, et ei tekiks segadusi ning teaks valida tempot appi tõttamisel.

l3mps @ 19.01.2010 11:21 | Registreerunud: 15.08.2007

Olen käpp sel aastal. Planeerin oma puhkuse 10-16 Mai, siis mahub ilusti sinna aega. Kuna mul endal mingit kvaliteetset veesõidukit pole, mis sellele reisile vastu peaks, siis ilmselt olen huvitatud kellegi paadi peale saamisest.

Soome tundub päris äge. Ise olen seal mõnel järvel ainult käinud aga jõgedest pole kogemust olnud. Uurin paarilt tuttavalt, kes peaksid Soome olukorrga natuke paremin kursis olema, äkki saab head infi. Koiva on ka tegelt äge :) , üldiselt olen kõige nõus aga Venemaaga tundub liiga palju sebimist. Ehk siis, eelistus nr 1 on Soome (mingi käredam jõgi), eelistus nr 2 Koiva.

Regamisinfo:

Kristian Lember
L3mps
Autot pole
Paati pole
Soovin saada autole ja paadile :)


Kui keegi planeerib paadi ostmist, ja kui variant mitme peale soetamine, siis olen ka pundis ilmselt. Või noh, vähemalt võiks arutada seda teemat.


MadeInChina @ 19.01.2010 11:48 | Registreerunud: 16.11.2005

Ilona Saluveer
Loona
MadeInChina
null autot
null paati

Olen kompaktne ja ei võta palju ruumi:)

Silver @ 19.01.2010 12:01 | Registreerunud: 30.10.2008

Kompaktne ei ole ja ruumi võtan palju, seega tulen oma auto ja paadiga kui vähegi võimalik.

Koiva

Urmet @ 19.01.2010 14:42 | Registreerunud: 17.04.2003

Koiva kohta leidsin kellegi nimega matkajuhi kaardi, kus tehti kanuumatka alustades Lacitest ja lõpetades Tellingumäe vaatetorni juures. Lõppunktina siiski oleks loogilisem kasutada Valgat või Valkat või selle vahetumat lähedust. Algpunktina aga siis tasuks arvestada bussipeatuse lähedust või säärast mugavust.

Praegu peaks olema ka soodne hetk omale paadi muretsemiseks, hetkel kõige soodsama kummipaadikuultuse olen leidnud sellise:

Promm @ 19.01.2010 17:15 | Registreerunud: 01.04.2003

Ma vist ehitan enda kummikale kokkupandava jäiga põhja u. nagu Silveri kiirpaadil.
Mul hakkasid Koival kummipõhja ribid ära lagunema. Jäik põhi vähendaks paadi edasiliigutamiseks tehtavaid jõupingutusi vähemalt 26,3% ja üleüldse oleks komfortsem.
Materjal võiks olla veoautokastipõhja vineer.

Mulk @ 19.01.2010 17:24 | Registreerunud: 04.05.2007

Ega te must pääse. Ühinen.


Elerin
Mulk
vajadusel autoga
Paadita

l3mps @ 19.01.2010 17:31 | Registreerunud: 15.08.2007

Muidu ilmselt selline kergem kummikas oleks vast parem jõe peale, kui mingi põhjalikum ja raskem seadeldis, eks? (nagu Mihkli postituses võis näha seda kummikat, mis müügis)

Mäletan, et oma kummikanuuga mis kaalus 1 kg oli tegelt päris hea manööverdada ja siis igasugu kandmised kuival olid ka köki-möki. Aga see on tänaseks päris läbi omadega. Viimati pidin nätsu ja pöidlaga ühte leket tagasi hoidma :)

Mis te jõegurud arvate sellest?

l3mps @ 20.01.2010 12:05 | Registreerunud: 15.08.2007

Muidu Soomes tundub see jõgi päris pirakas olevat:

LINK

viljandimaa

Urmet @ 20.01.2010 13:58 | Registreerunud: 17.04.2003

Kas see oli esimene jõgi mille soomest leidsid?
Seal see paha asi et kõik on nii asustatud kogu jõe ulatuses, et kummpaatidega poleks midagi teha.
Kui soomemaal jõetada siis tasuks pigem uurida rahvusparke (Koivunsuon luonnonpuisto, Oulankan kansallispuisto või va hea kekkose park mis on maastikult kõikse stiilsem), et oleks ka hea telkida ja rahu ning vaikust nautida.

Oh_u @ 22.01.2010 09:27 | Registreerunud: 13.11.2009

Promm @ 19.01.2010 17:15 | Registreerunud: 01.04.2003
Ma vist ehitan enda kummikale kokkupandava jäiga põhja u. nagu Silveri kiirpaadil.
Mul hakkasid Koival kummipõhja ribid ära lagunema. Jäik põhi vähendaks paadi edasiliigutamiseks tehtavaid jõupingutusi vähemalt 26,3% ja üleüldse oleks komfortsem.
Materjal võiks olla veoautokastipõhja vineer.


SEE ON KULDAVÄÄRT IDEE, SAMAS VINEERI ASEMEL SAAKS PROOVIDA KA VAHTPLASTI, MIDA ELAMUEHITUSES PÕRANDATES KASUTATAJKSE :)

l3mps @ 22.01.2010 09:57 | Registreerunud: 15.08.2007

@ urmet:

a ma ikka mõtlesin mingilt reivilt läbi-aerutada soomes... a jah, sul oli õigus, see oli suht esimene jõgi mis leidsin, krt neid seal päris plaju ju. Rahvuspark, ilus loodus ja rahulik ümbrus on väga hea :)

Promm @ 22.01.2010 10:49 | Registreerunud: 01.04.2003

Vahtplast on vast nõrgavõitu, liiga paksu põrandat ka ei tahaks. Muidugi kui väga hullu püssi tahaks, saaks mingi komposiitkonstrui teha, nt. styrofoam + klaasplast. Wiiner tundub kõige lollikindlam.

Urmet @ 22.01.2010 10:58 | Registreerunud: 17.04.2003


Tegelt kui mõelda ka sellele, et kui hullult soe oleks jalgadel ning mõnus...
Samas vist puid ületades on jällegi kevem kuna elastsus kannatab selle all ning kriimud põhjale kergemad tulema?
Kui aga teaks, et hea rahulik jõgi ning jalas vaid sandaalid siis tasuks ära küll.

prohvet @ 22.01.2010 12:04 | Registreerunud: 06.01.2004

Ühineks ka, paat on mul olemas , kuid autot ei ole.

Safety first

Taavi @ 22.01.2010 13:26 | Registreerunud: 01.04.2003

... ärge unustage päästeveste. Reaalsus on muidugi see, et vestid vedelvad kuskil paadi põhjas, kuid vähemasti on need läheduses ja külma ilmaga annab vest sooja.

Veematka filmid online @ JOOST

Taavi @ 03.02.2010 17:02 | Registreerunud: 01.04.2003

Joost'is on päris palju reisidokkareid ja veematkafilme vaadata.

MASU matk

Taavi @ 05.02.2010 11:58 | Registreerunud: 01.04.2003

Läti SKP on 2008. aastast kahanenud 25,5% ning kahaneb IMFi hinnangul tänavu veel 4%. See on juba rängem langus kui USAs läinud sajandi suures depressioonis 1929-1933.

Lisaks tohutule kogutoodangu langusele on laastatud tööturg - 2007. aasta 5,3 protsendilt on töötuse määr kasvanud 22%le ning tõus jätkub.

by Äripäev

... loodame et me siis "rikaste eestlastena" seal peksa ei saa :)

kaart

Promm @ 05.02.2010 14:13 | Registreerunud: 01.04.2003

Panen siia ühe kaardi, mille algselt leidis Urmet ja siis ma taasleidsin selle ja siis jne.
See on lausa Google Mapsi kaart, mitte pilt. Seda saab näppida.


Vahi suuremalt ka kui tahad!

Ma olen IT-geenius!

Urmet @ 05.02.2010 14:27 | Registreerunud: 17.04.2003


Ma olen päris huvitatud kuidas seda kaarti siia siis niimoodi saab puukida?

Promm @ 05.02.2010 14:45 | Registreerunud: 01.04.2003

Google Mapsis on paremas ülanurgas nupp "Link" sealt saab kopipastaga koodijoru. Seda koodi saab tuunida ka, näiteks ma tegin mõõdud suuremaks (height ja width). Laiuse maksimum on tempti saidi kujundusest lähtuvalt vist 670, vähemalt pildid on küll kõik nii suured.