Hetkel lehel:
1 külaline
tempt » TRANSPORT-TRANSPORTATION » Elektrijalgrattad / Electric bicycles

Elektrijalgrattad / Electric bicycles

Elektrijalgrattad / Electric bicycles

Urmet @ 22.04.2009 15:34 | Registreerunud: 17.04.2003

Ehk siis kui leiad lahenduse vähem vändata aga ei pea ka mootorratturiks end siis ideaalne lahendus.

Pildil Schwinn Speedster (Electro) mis ühe läti veebipoe järgi tunduks nii 17 tuh kanti hinnaga olema kui õigesti asjast aru saada (kuna seal on mingis ulmevaluutas toodud hinnad). Kahjuks tootjafirma Schwinn segaselt leheküljelt tema kohta palju infot ei saa.


Promm @ 08.07.2009 18:46 | Registreerunud: 01.04.2003

Poes müüdavad elektrikad on aeglased ja kohmakad.
Kui nupp nokib on võimalik ikka päris kõva püss valmis ehitada.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=28777

See on tüübil alles esimene prototüüp aga kütab 50-60 kilti tunnis juurdeväntamisega.
Põhimõtselt on asi lahendatud mudellennuki mootori(2500W) ja relaka reduktoriga.

Ma sain aru et järmisele variandile tuleb juba see mootor mis alumisel pildil. Ja plaanis on ka ise mootor valmis ehitada, pluss pidurdusenergiaga akude laadimine ja mis kõik veel.
Ajab silma punni küll et siuke mootor annab 6500W välja (inimene väntab umbes 200W)

Respect

Taavi @ 08.07.2009 19:27 | Registreerunud: 01.04.2003

Väga lahe!

KM hind on igatahes päris soodne - umbes sama mis TEMPTis viidatud elektrirolleril 2 senti vs. selle ratta 2,5 senti/km:
"Valan veel õli tulle... nimelt Saue Tallinn üks ots maksab elektriga sõites (40 kmh) ca 50 senti.Siia lisandub aku soetamise hind tsüklite järgi eluea lõpuni. praegu tuleb selleks ca 1.- ülejäänud ratas peab sisuliselt (akuga võrreldes) igavesti vastu. ja ma ei viitsi arvutada ekspluatatsiooni hinda. võrdlusena elektrirongi pilet 19.- jalgrattaga kulub ca 700 kalorit ehk enamvähem lõuna praad ca 45.- autoga ca 12-25.- (ummerit ei arvutanud) "

Vennal võiks mingi eelarve ka seal olla - palju kogu see kitt maksma läks.

Panen video ka.






Promm @ 09.07.2009 10:49 | Registreerunud: 01.04.2003

Velofoorumis, kus oli link automoto-sse, kirjutas ta et mootor, aku ja muud vidinad läksid kokku umbes 5000.-

Elmoto elektriratas

Taavi @ 18.11.2009 14:35 | Registreerunud: 01.04.2003

Tundub täitsa äge pill ... eriti edev koos nenede Ortlieb'i (Eesti maaletooja on muuseas City Bike - ostsin enda tsiklile kotid sealt) kottidega.

Elmoto is a light electric vehicle with a comfort of a small scooter.
its strong aluminum structure weighs only 45kg. it consists of a 2kW electronic brushless,
gearless drive which is attached to the rear wheel and is powered by a state-of-the-art
battery technology, able to last about 70km. it can reach a top speed of 45km per hour
and takes 2-4 hours to recharge the battery.

by Designboom
Flickr

6000%!

Taavi @ 11.01.2010 15:44 | Registreerunud: 01.04.2003

As gas prices go up and green thinking expands, it seems electric bikes are seeing a huge surge in popularity. Sales in the US nearly doubled last year, reaching 10,000 in 2007. And Amazon reported a 6,000% increase this summer from last year. Seems that while many bikes are priced between $1,500 to $2,500, it is worth it to people to invest in one that can cart them around with minimal effort. I’ve definitely considered the electric bike as city transportation, but figure that since biking is my only exercise, I better not slack off, even on the uphill climbs.

2008 aasta uudis by Ecogeek

DIY & Golden Motor Technology Co Ltd

Taavi @ 18.02.2010 12:58 | Registreerunud: 01.04.2003

... olen jõudnud järeldusele, et Tallinna tingimustes ei ole tervel ja täiskasvanud inimesel mõtet elektrijalgratast soetada - linn on liiga väike; raha- ning keskkonnasäästlikum ja tervislikum on (meiesugustel istuva töö tegijatel) sõita tavalise kondiauruga töötaval jalgrattal. Enda päevaseks kilometraazhiks saan ca 15 km, mis on täiesti ok koormus ja normaalne liikumisvajadus.

... kui ikka jääda elektrijalgratta soetamise soovile kindlaks, siis esmajärjekorras soovitan mõelda DIY kittidele (e. tee-ise komplektidele), mida saab osta e-Bay vahendusel või otse tootjatelt. Ei ole mõtet osta uut jalgratast kui olemasolevat on võimalik ära kasutada. Põhi valik on siis, kas esi või tagarattamootorite vahel, võimsus ja aku.

DIY kittide kohta olen kuulnud kiitvaid sõnu Golden Motori kohta.

Jalgratas või elektrimotikas

kaur @ 16.04.2010 16:45 | Registreerunud: 23.04.2009

kuna vändad küljes, siis ikka pigem jalgratas


Human Electric Hybrid Motorcycle from Matra MS

Exo

Promm @ 14.05.2010 10:41 | Registreerunud: 01.04.2003

Inseneeriast sain jälle häid uudiseid: Eestlased on päris kobeda elektrirolleri valmis treinud.
Tundub küll suure inimese jaoks väikesevõitu, a näitajad on päris head (80 kilti 45 km/h). Väidetavlt on tootmisvõimalus ka olemas.

Näha saab homme MoMa motomessil Noblessneri sadamas (Lennusadama kõrval).
http://mess.motomaania.ee

INSENEERIA ARTIKKEL

http://www.exo-bikes.eu/

Exo disain

Taavi @ 14.05.2010 20:11 | Registreerunud: 01.04.2003

Tundub nats ebamugav istumine + madal (fotol näha, et keerates läheb jalg maha, mis on päris ohtlik) + ma eelistaks suurema diameetriga rattaid ... kokkuvõtvalt - tundub nats useless.

Positiivsena ma tooks välja disainiprotsessi ja proto valmistamise kiiruse.

Gruber assist - raamisisene mootor

Urmet @ 04.06.2010 11:13 | Registreerunud: 17.04.2003

doping tuurdefraantsile

Gruber assist


Jalgrattapomm

Taavi @ 04.06.2010 11:42 | Registreerunud: 01.04.2003

... see raamisisene mootor on päris hea idee - tõeline salarelv, mis meenutab jalgrattapommi :)

Jalgrattapomme vahest ikka plahvatab Iraagis ja Pakistanis

Fortune Hanebrink

Taavi @ 23.09.2010 22:55 | Registreerunud: 01.04.2003

Elektriline maastikuratas

Complete electric bikes start at $5500. Traditional mountain bikes start at $3000.

Originally designed as a bike that could ride across the icy Antarctic snow, the Hanebrink all-terrain vehicle has the widest tires in the industry — at least the widest we’ve ever seen. The Fortune Hanebrink crew later added on an on-demand electric system, a 600-watt motor and a battery that turned the vehicle into the first off-road electric bike, with a speed up to 20 mph. For this week’s episode of GigaOM TV’s Green Overdrive show, we go electric off-roading with President Kane Fortune.

via gigaom

jay nelson

Urmet @ 09.02.2012 14:22 | Registreerunud: 17.04.2003


Tseki ka vanna teisi töid - camperboat, civic ja treehouse'id.

http://jaynelsonart.com/

Liberator

Taavi @ 07.07.2012 16:20 | Registreerunud: 01.04.2003

RESPECT

Huvitav mis see masin maksma hakkab

via http://liberatorbike.blogspot.com/

 

 

Pole paha

Taavi @ 15.10.2012 10:03 | Registreerunud: 01.04.2003

1200w mootor (1 inimene suht rahulikus olekus on ca 100w)

Taavi @ 02.04.2013 20:57 | Registreerunud: 01.04.2003

Mauri @ 03.04.2013 23:20 | Registreerunud: 23.05.2007

Äge rula, isegi olin päris kõva rulamees omal ajal :). Olid sellised kitsad ja pikad kummiratastega (vanemad, kehvemad mudelid kapronist) ratastega ning jõnksutades (ei oska täpsemalt seletada) sai päris kõva hoo üles. Hiljem, kui tulid mängu rekkamehe nokamüts, laiem laud painutatud otste- (see tehti muidugi ise, vineer pesukaussi ja siis pitskruvi abil paindesse) ja USA hiphop popkultuuri järgiaimavate piltide-kirjadega, kadus asja vastu huvi.

30 km/h on igal juhul tase kiirus ja sõit sellega näiteks mööda spordiradasid oleks raju :). Veel kuulim oleksid samamoodi moditud rulluisud, mõlemas käes joistick....

Huvitav, palju hetkel sellised mootorid-akud pluss muud vidinad maksta võiksid? Oleksin täitsa käsi osalema projektis mõne analoogse prototüübi väljatöötamisel.

Btw, nii kapron-, kui kummiratastega mudel on endiselt olemas, leidsin kuu aega tagasi pööningult :)

Rubbee

Taavi @ 23.07.2013 18:14 | Registreerunud: 01.04.2003

Stigo

Taavi @ 19.09.2013 23:04 | Registreerunud: 01.04.2003

BASF + DING3000

Taavi @ 28.10.2013 18:44 | Registreerunud: 01.04.2003

Tehnika TV - Eesti oma elektriratas

Taavi @ 20.11.2013 00:13 | Registreerunud: 01.04.2003